Cand totul este un mare panou publicitar…
Cu cate branduri ai intrat in contact azi? Nu cred ca suntem putini cei care am incercat acest experiment. Concluzia? Zilnic intram in contact cu sute de marci (ca sa le spunem pe romaneste) din momentul in care soneria telefonului (Samsung, Apple, Motorola) ne deschide ochii si pana in momentul in care inchidem ochii, dar nu inainte de a observa ca personajul de la TV bea cu pofta dintr-o sticla de Cola. Astazi totul este un panou publicitar, inclusiv noi. Chiar daca nu esti genul care poarta cu mandrie articole inscriptionate cu logourile brandurilor producatoare, chiar daca ai grija sa tai toate etichetele, adevarul este ca, vrei nu vrei, iti asociezi in fiecare zi numele cu cel al anumitor branduri.
Masina pe care o conduci, telefonul la care vorbesti, apa pe care o bei, toate acestea poarta pe fata sau pe dos, o emblema pe care, in cele din urma, ajungi sa o porti la piept.
Panou publicitat cu simt al umorului
Oricat de mult am incerca sa ne pastram independenta de orice inseamna nume de brand, oricat de mult am incerca sa evitam etichetele de orice fel, unele lucruri se tin scai de noi. Adevarul este ca nu prea ai cum sa privesti spre cer intr-un mare oras fara ca ochii tai sa se ciocneasca macar de un panou publicitar. Si atunci, daca tot nu putem scapa lumea de ele, hai macar sa le facem mai prietenoase. Asa s-au gandit si publicitarii si iata ca astazi vedem tot mai multe mostre de creativitate publicitara dusa la un alt nivel.
Una dintre cele mai iubite rute ale mesajului publicitar este umorul. El destinde, decorseteaza, gadila, ce mai, functioneaza ca o adevarata pastiluta de optimism.
Panou publicitar de tot rasul
Si uite-asa simtul umorului anumitor creatori publicitari ne-a convins sa nu mai aruncam cu pietre in toti cei care ne intrerup filmul preferat, ne invadeaza orizontul sau se strecoara pe paginile de Internet vizitate.
Inchei cu cateva delicatese publicitare, peste care s-a presarat din plin umor. Un adevarat platou publicitar..pardon, panou publicitar! 🙂
Comentarii recente